سال نو

امسالم تحویل سال تنهام یعنی خودم تصمیم گرفتم که تنها باشم.سال قبلم تنها بودم نتیجش خوب بود با خودم روراست بودم و سال نو رو واقعا با حال نو شروع کردم میخوام امسال که هنوز نیومده یه حس مهربون تو دلم گذاشته با تغییرات درونی شروع کنم چون سال 91 واسه تغییرات بیرونی تلاش کردم و نتیجه گرفتم حداقل به خودم ثابت کردم که میتونی نزدیک جایی باشی که میخوای اگه به اونجا نرسیدی فعلا مهم نیس فعلا خودتو دوس داشته باش. نزدیک سال نو که میشه عاشق آدما و انسانیت میشم کلا…بهار واسه من عاشقیه.         عاشقیت کنید و خوش باشید

نوروز مبارک

No comments yet

پاسخی بگذارید

