دارم پپپپپپپپاررررررررررررره میشم از درد
همه روابطم با آدما شده یه دایره که سر و تهش یکیه منم میدونم دارم چه گهی میخورم ولی بازم همونه یه سیکل مریض که خودمم نمیتونم جلوشو بگیرم . نمیخواستم دوباره همونجایی باشم که 3سال پیش بودم واسه یه زندگی من سهم پاره شدنمو دادم باید الان لم بدم و لذت زندگیمو ببرم نه اینکه چاقو بزنم تو زخم قبلی و اینقد خونریزی کنم که جون بدم .
بومیای استرالیا اعتقاد دارن وقتی یه قسمتی از زندگی رو اشتباه بری اینقد واست تکرار میشه تا درست شه مث اینکه واسه من همه زندگی اشتباه بوده یامن شاگرد خنگیم که واسم عبرت نمیشه.

4 comments so far

  1. مشتبی on

    درست میشه دوست من. تمرکزت رو از دست نده.درست میشه عزیز من. تلاش وتمرکز

  2. mErsAd on

    چه اعتقاد قشنگی!

    • laghar on

      اوهوم یه جاهاییم درست به نظر میرسه

      • mErsAd on

        ما بدبختر از این حرفا شدیم که بتونیم به اینا دل خوش کنیم ، فقط واسه داستانا و تعریف کردن قشنگه


پاسخی بگذارید

